ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود تصنیف زیبای ز من نگارم با صدای محمدرضا شجریان

متن تصنیف

زمـن نگــارم عزیزم خبر ندارد
به حال زارم عزیزم نظر ندارد

خبـــــر نــــدارم مـن از دل خود
دل من از من عزیزم خبر ندارد

کجا رود دل عزیز من که دلبرش نیست
کجــا پـــرد مــرغ حبیبــــم کـــه پر ندارد

امان از این عشق عزیز من فغان از این عشق
کـــــــه غیــــــــر خــــــــونِ جگــــــــر نـــــــــــدارد

همـه سیاهی همه تباهی مگــــر شـــب مـا سحر ندارد
بهار مضطــر عزیز من  منــالُ دیگـــــر که آه و زاری اثر ندارد

جــز انتظــار و جــز استقـــامــت وطـــــن عـلاج دگـــر ندارد
زهر دو سـر بر سـرش بکــوبد کســی که تیغ دو سر ندارد

.

برای دانلود تصنیف به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

.

دانلود تصنیف ز من نگارم

.

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahdi شنبه 28 آذر 1394 ساعت 01:42

سلام
ممنونم از سایت فوق العادتون
بسیار عالی هستید
دمتون گرم
یک تار موی شما می ارزه به هزار تا سایت که آدم
رو علاف می کنن واسه یک آهنگ

نظر لطف شماست.

Saghar شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:55

سلام...
تصنیف فوق العاده زیبا و شنیدنی ای بود.
به راحتی تونستم دانلودش کنم.
از شما تشکر می کنم و به شما خسته نباشید می گم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.