ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود تصنیف زیبای ز من نگارم با صدای محمدرضا شجریان

متن تصنیف

زمـن نگــارم عزیزم خبر ندارد
به حال زارم عزیزم نظر ندارد

خبـــــر نــــدارم مـن از دل خود
دل من از من عزیزم خبر ندارد

کجا رود دل عزیز من که دلبرش نیست
کجــا پـــرد مــرغ حبیبــــم کـــه پر ندارد

امان از این عشق عزیز من فغان از این عشق
کـــــــه غیــــــــر خــــــــونِ جگــــــــر نـــــــــــدارد

همـه سیاهی همه تباهی مگــــر شـــب مـا سحر ندارد
بهار مضطــر عزیز من  منــالُ دیگـــــر که آه و زاری اثر ندارد

جــز انتظــار و جــز استقـــامــت وطـــــن عـلاج دگـــر ندارد
زهر دو سـر بر سـرش بکــوبد کســی که تیغ دو سر ندارد

.

برای دانلود تصنیف به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ پرنده از سیاوش قمیشی و معین

متن آهنک:

میشه پرنده باشی اما رها نباشی
میشه دلت بگیره اسیر غصه ها شی
حالا که آسمونم دنیای تازه ای نیست
اون وقت یه جا بشینی محو گذشته ها شی
ترسیده باشی از کوچ اوج و ندیده باشی
واسه یه مشتِ دونه اهلی آدما شی
تو سایه ها بمونی درگیر سایه ها شی
مفهوم زندگی رو از یاد برده باشی
دلت بخواد دوباره از تهِ دل بخونی
از ترس ریزش اشک غمگین و بی صدا شی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

بسته ى شش موسیقی برتر از شش خواننده پاپ ایران به انگیزه ی عید نوروز

خوانندگان:محسن چاوشی-محسن یگانه-احسان خواجه امیری-شهرام شکوهی-فرزاد فرزین-گروه رستاک

.

ترانه ها به ترتیب: برقص آ- دوست دارم- آواى  باران- عاشقان- احساس من- سرناى نوروز

.

دانلود بسته در یک فایل فشرده

.

نوروزتان مبارک!

.

.

http://s5.picofile.com/file/8118151784/IMG_2838.png