ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود دو آهنگ بسیار زیبا از جدیدترین آلبوم گروه دنگ شو + متن آهنگ

دنگ شو نامیست ظریف که هم به مفهوم «دنگ شدن» و «منگ‌وار شدن» موسیقی اصیل ایرانی در اجرایی نو اشاره می‌کند و هم برگرفته از بخشی از شعر غریب مولوی به کار رفته در یکی از آثار همین گروه است:

در عشق جانان جان بده، بی‌عشق نگشاید گره

ای روح اینجا مست شو، وی عقل اینجا دنگ شو

.

آلبوم اتاق گوشواره سومین و جدیدترین آلبوم این گروه است. در اینجا میتوانید دو آهنگ بسیار زیبای "دنگ شو" و "دلبند" از آلبوم اتاق گوشواره را با صدای علی زند وکیلی و سعید آتانی دانلود کنید.

.

برای حمایت از صاحب اثر نسخه اصلی آلبوم را خریداری نمایید.

.

لینک خرید نسخه اصلی آلبوم

.

برای مشاهده متن آهنگ ها و دانلود این دو آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.





 

متن آهنگ دنگ شو

 نبود چنین مَه در جهان ای دل همینجا...

از جنگ می ترسانیم گر جنگ شد گو جنگ شو
در عشق ِ جانان جان بده بی عشق نگشاید گره
ای روح اینجا مست شو، ای عقل اینجا دنگ شو

گریه ها کردم درو شاید نبندی
گریه ها کردم درو شاید نبندی
قصه ها گفتم کمی شاید بخندی
گریه ها و ، قصه ها و

خاطراتم لای در له شد
دل لای در له شد
دل لای در له شد
دل لای در...
دنگ شو...


گه بر لبت لب می‌نهد گه بر کنارت می‌نهد
چون این کُنَد رو نای شو، چون آن کند رو چنگ شو
در دام او افتاده ای خود تو ز عشقش زاده ای
زین بت رهایی نیستت خواهی به صد فرسنگ شو
ای روح اینجا مست شو ای عقل اینجا دنگ شو

گریه ها کردم درو شاید نبندی
قصه ها گفتم کمی شاید بخندی
خاطراتم از همین سی سال و اندی
گریه ها و قصه ها و خاطراتم لای در له شد
دل لای در له شد
دل لای در له شد ، دل لای در له شد
دست لای در له شد
پا لای در له شد
دل لای در له شد ، دل لای در 

نبود چنون مَه در جهان ای دل همینجا...
دنگ شو
از جنگ می ترسانیم ؟ گر جنگ شد گو...
جنگ شو
در عشق ِ جانان جان بده بی عشق نگشاید گره
ای روح اینجا مست شو ای عقل اینجا

دنگ شو

{اتاق گوشواره}

.

دانلود آهنگ دنگ شو

.

متن آهنگ دلبند

دلبند و دلخواهی چه شیرین سخنی

نمی کنم باور که مهمان منی

نمی کنم باور که با خنده ی خود

سکوت سنگین را چنین شکنی

قدم نهـــــــادی در خانه ی من …… شد از تو روشن کاشانه ی من

سبو بیفکن ، پیاله بشکن که باده مستی ندهد

خوشا به حالی که خود مجالی به می پرستی ندهد

 

تو نور چشمان منی بر دو چشمم قدمت

 نرو از این خانه نرو، تا نمیرم ز غمت

به کنارم تو بمان، به شام تارم تو بمان

تو بمان با من عاشق که به سر

همه سودای تو دارم تو بمان


دلبند و دلخواهی چه شیرین سخنی

نمی کنم باور که مهمان منی

نمی کنم باور که با خنده ی خود

سکوت سنگین را چنین شکنی

قدم نهـــــــادی در خانه ی من …… شد از تو روشن کاشانه ی من

سبو بیفکن ، پیاله بشکن که باده مستی ندهد

خوشا به حالی که خود مجالی به می پرستی ندهد

 

.

دانلود آهنگ دلبند

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 16:01

تشکر

(:

مریم پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:33

سام
ممنون بابت لینک دانلود

قابلی نداشت دوست عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.