ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود آهنگ متفاوت آرایش غلیظ از آلبوم آرایش غلیظ همایون شجریان

آهنگ آرایش غلیظ جدیدترین و متفاوت ترین اثر همایون شجریان است که در آن سبکی نو در موسیقی سنتی ابداع شده است.

این آهنگ موسیقی عنوانبندی پایانی فیلم سینمایی آرایش غلیظ به کارگردانی حمید نعمت الله میباشد و برنده جایزه بهترین موسیقی فیلم در جشنواره فجر شده است.

آهنگساز این اثر نیز همانند آثار قبلی این هنرمند، شهرام پورناظری میباشد و شعر آن از مولانا است.

برای حمایت از صاحب اثر نسخه اصلی آلبوم را خریداری نمایید.

برای مشاهده متن آهنگ و دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.






 

متن آهنگ
با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم آهنگه گله کن
ای مطرب دل زان نغمه خوش
این مغز مرا پر مشغله کن
سی پاره به کف در چله شدی
سی پاره منم ترک چله کن
با من صنما دل یک دله کن
گر سر ننهم آنگه گله گن
.

نظرات 5 + ارسال نظر
شهاب طاهری سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 19:46

سلام
متن آهنگ عالی همایون شجریان - آرایش غلیظ:
* با من صنما دل دل دل دله دله دل دل یک دل دل یک یک دله کن *
* با من صنما دل دل دل دله دله دل دل یک دل دل یک یک دله کن *
* گر سر ننهم، گر سر ننهم وانگه گله کن *
* با من صنما دل دل دل دله دله دل دل یک دل دل یک یک دله کن *
* ای مطرب دل زان نغمه خوش، این مغر مرا پر مشغله کن *
* ای مطرب دل زان نغمه خوش، این مغر مرا پر مشغله کن *
* سی پاره به کف، در چله شدی، سی پاره به کف، در چله شدی *
* سی پاره منم ترک چله کن، سی پاره منم ترک چله کن *
* با من صنما دل دل دل دله دله دل دل یک دل دل یک یک دله کن *
* گر سر ننهم، گر سر ننهم وانگه گله کن *
* با من صنما دل دل دل دله دله دل دل یک دل دل یک یک دله کن *

با تشکر

سلام. به این صورت هم میشه نوشت اما مقصود بیان شعر بود و عموما از نوشتن اینگونه تکرارها در متن شعر پرهیز میشه.

T دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 14:20

سپاس از تلاشتون

هستی سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 23:11 http://hasti6762.blogfa.com

عالی بود خیلی زیبا لذت بردیم ممنون به وبلاگ منم سربزن

سید حسام هاشمی دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 23:05 http://meshkan007.blogfa.com

خوب بود ممنون.به وبلاگ ما هم سری بزن.
meshkan007.blogfa.com

hamid یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 20:43

ممنون خوب بود اسون دانلود کردم.

ممنون از بازدید شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.