ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود دو آهنگ زیبا از گروه پالت(آلبوم آقای بنفش) باصدای امید نعمتی +متن آهنگ ها

 آلبوم آقای بنفش(Mr.Violet) یکی از آلبوم های زیبای گروه پالت با صدای امید نعمتی می باشد.

خواننده: امید نعمتی
اشعار: مولانا، خیام، سعدی، فروغ فرخزاد، هوشنگ ابتهاج، مرضیه برومند، امید نعمتی، کاوه صالحی، سیاوش کسرایی، پژمان بختیاری
نوازنده ها: داریوش آذر (کنترباس و همخوان)، روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار و خواننده)، مهیار طهماسبی (ویلنسل)، حسام الدین محمدیان پور (سازهای کوبه ای، آکاردئون، بنسوری)، فراز عقیلی (پیانو)، مهیار پورحسابی (درامز)
سال انتشار: ۱۳۹۱
انتشارات:  ماهریز مهر
متن آهنگ ها و دانلود در ادامه مطلب

 آهنگ باز باران

این آهنگ از سری آهنگ های کردی-فارسی گروه پالت میباشد که در آلبوم آقای بنفش منتشر شده است.

.

متن آهنگ باز باران


متن کردی :
ئا گه ر که تیه دلی مه ن
خه ونا که وه چا وه مه ن
چما توژ مه ن دور که تی
بیژه رونیا چاوه مه ن
ره ندا مه ن
گه ورا مه ن
چه ن ساله له هه ویا ته مه
چه ن ساله به ندا ته مه
ئه و چه ئاخ و نالینه
دل شه و ته به رف بینه
تو بخاطر خو دیکی
مه بیژه ئه ویا دینه
ره ندا مه ن
گه ورا مه ن
چه ن ساله له هه ویا ته مه

چه ن ساله به ندا ته مه


ترجمه فارسی :


به دلم آتش افتاده
به چشمانم خواب نمی آید
ز چه رو از من دوری می کنی؟
بگو ای روشنایی چشمانم
رند من!ء
بزرگ من!ء
سالهاست که به امید توام
سالهاست که در بند توام
این چه آه و ناله است؟
که دل در تب شبانه می سوزد
تو به خاطر خود از من دور گشته ای
نگو منم که دیوانه ام
رند من!ء
بزرگ من!ء
سالهاست که به امید توام
سالهاست که در بند توام


دانلود آهنگ باز باران

.

آهنگ خسرو و شیرین

این آهنگ که بیشتر به تصانیف ایرانی شباهت دارد در آلبوم آقای بنفش منتشر شده است.

.

متن آهنگ خسرو و شیرین


آتشی در سینه دارم جاودانی

عمر من مرگی است نامش زندگانی

رحمتی کن کز غمت جان میسپارم

بیش از این من طاقت حجران ندارم

.

کی نهی در سرم پای ای پری از وفاداری

اشک من شد تمام بس در غمت کرده ام زاری

گرچه ناز دلبران دل تازه دارد

ناز هم معبود من اندازه دارد


دانلود آهنگ خسرو وشیرین



نظرات 2 + ارسال نظر
سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 23:02 http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
98651

ممنونم از پیشنهادتون

bêhnam چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 14:34

سلام.من ترانه باز باران رو شنیدم واقعا زیبا بود.اما ترجمه متن کردی(کرمانجی)به فارسی رو هم دیدم دقیق نبود میشه گفت که کلا اشتباه بود.من خودم چون کرمانج هستم دقیقترشو براتون مینویسم. اتش بردلم افتاده و خواب به چشمانم نمی اید. چراتو ازم دور افتادی بگو ای روشنایی چشمانم خوشگل من زیبای من چندساله در انتظارتم چند ساله منتظرتم این چه اه و ناله ای هست دل سوخته برف بیار تو رو ب خاطر خدا نگو یار دیوانه است.

با تشکر از توجه شما. متن آهنگ از منبعی معتبر اصلاح شد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.