ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی
ایران گلچین

ایران گلچین

گلچینی از بهترین آهنگ ها، موزیک ویدیو ها و خوانندگان ایرانی

دانلود سه آهنگ بسیار زیبا از رستاک + متن اهنگ ها

در این قسمت می توانید آهنگ های جوون مرگ، ساکت و ته سیگار را از رستاک دانلود کنید.

برای مشاهده متن آهنگ ها و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  متن آهنگ جوون مرگ

یه دفعه از چه فصلی سبز شدی که تو احساس ِ من قدم بزنی
یه خیابون شدم که گهگاهی
یکمی واسه من قدم بزنی
یه خیابون شدم که خستگیهام که سرم تو موج ِ دامن ِ تو
اگه دستم نمیرسه به خودت
مست بشم از عبور کردنت
مث ِ پس کوچه های ِ پاییزم ریه هام خش خشن پر از برگن
سن و سالی نداره رابطه مون
اکثر ِ عاشقا جوون مرگن
مث ِ پس کوچه های ِ پاییزم ریه هام خش خشن پر از برگن
سن و سالی نداره رابطه مون
اکثر ِ عاشقا جوون مرگن
.
اونقدر راه رفتی روی ِ تنم تا به راه رفتنت دچار شدم
یه خیابون ِ خلوت ِ عاشق
فکر کردم که لاله زار شدم
سنگ فرشم حریص ِ بارونم مث ِ ابر ِ بهار درکم کن
باشه روزی یه بار ردشو ازم
باشه روزی یه بار ترکم کن
مث ِ پس کوچه های ِ پاییزم ریه هام خش خشن پر از برگن
سن و سالی نداره رابطه مون
اکثر ِ عاشقا جوون مرگن
مث ِ پس کوچه های ِ
.پاییزم ریه هام خش خشن پر از برگن
سن و سالی نداره رابطه مون
اکثر ِ عاشقا جوون مرگن
اکثر ِ عاشقا جوون مرگن


متن آهنگ ساکت

ساکت نشستیو  / من عاشقت شدم

موهاتو بستیو/ من عاشقت شدم

وقتی نبودیو  /عاشق نبودمو

حالا که هستیو / من عاشقت شدم

وقتی نگاه کنی /دیوونه میشمو

موهاتو وا کنی/ دیوونه میشمو

میمیرمو به جاش/ من عاشقت شدم

دلواپسم نباش / من عاشقت شدم


متن آهنگ ته سیگار

تو می خندی ... حواست نیست ... من آروم می میرم
تو می رقصی و من ... عاشق شدن رو یاد می گیرم
چه جذابی ... چه گیرایی
چه بی منطق به چشمات می شه عادت کرد
توی دستای تو باید به سیگارم حسادت کرد

منو پوک می زنی آروم
خرابم می کنی از سر
رژ لب روی ته سیگار
تن من زیر خاکستر

تنم می لرزه و می ری ... حواست نیست
هوامو کام می گیری ... حواست نیست
حواسم هست و می میرم ... حواست نیست
کنارت اوج می گیرم ... حواست نیست

تو می خندی
حواست نیست ...


دانلود آهنگ جوون مرگ

دانلود آهنگ ساکت

دانلود آهنگ ته سیگار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.